ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΕΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ: 2810344940, 6945069509

ΚΑΙ ΟΙ ΑΝΤΡΕΣ ΕΙΝΑΙ ΛΑΤΡΕΙΣ ΤΗΣ ΟΜΟΡΦΙΑΣ

ΚΑΙ ΟΙ ΑΝΤΡΕΣ ΕΙΝΑΙ ΛΑΤΡΕΙΣ ΤΗΣ ΟΜΟΡΦΙΑΣ

Οι γυναίκες δεν έχουν πλέον το μονοπώλιο στα καλλυντικά. Σε όλο τον κόσμο, όλο και περισσότεροι άντρες χρησιμοποιούν προϊόντα ομορφιάς και η αντρική βιομηχανία είναι ο τομέας που αναμένεται να έχει τη μεγαλύτερη ανάπτυξη.
Αυτά είναι τα αποτελέσματα μιας νέας παγκόσμιας αναφοράς από το Euromonitor International στην αγορά ομορφιάς και προσωπικής φροντίδας.
Επομένως δεν είναι μόνο οι γυναίκες που απολαμβάνουν να κοιτιούνται στον καθρέφτη, οι άντρες επίσης ξοδεύουν κι αυτοί πολύ χρόνο εκεί, αφιερώνοντας μάλιστα περισσότερο χρόνο και ενέργεια στη ρουτίνα ομορφιάς τους, χρησιμοποιώντας έως και 10 βασικά καλλυντικά προϊόντα.
Η ανάλυση του Euromonitor αναφέρει πως τα προϊόντα περιποίησης των αντρών έχουν ξεπεράσει τα 50 δισεκατομμύρια δολάρια και βρίσκονται σε καλό δρόμο να αυξηθούν κατά 16% τα επόμενα δύο χρόνια.

ΠΟΙΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΕΙΝΑΙ ΒΑΣΙΚΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΝΤΡΕΣ;

Πάνε οι μέρες που οι άντρες συνήθιζαν να αρπάζουν ένα οποιοδήποτε σαπούνι από τα ράφια των supermarkets. Στις μέρες μας επιλέγουν προϊόντα κατάλληλα για τις ανάγκες του δέρματος και των μαλλιών τους. Σύμφωνα με την έρευνα, το 95% των αντρών θεωρούν το σαμπουάν το απόλυτο must have, ακολουθεί το conditioner (πάνω από 70%), προϊόντα aftershave (70%), κρέμα χεριών και αντηλιακό (68%), καθαριστικά προσώπου, προϊόντα για πριν το ξύρισμα και θεραπείες φροντίδας των μαλλιών (65%). Επίσης κοντά βρίσκονται και τα προϊόντα styling (63%) και κρέμες σώματος (61%).
Το σημείο κλειδί για ανθρώπους σαν κι εμάς που δουλεύουμε στο τομέα φροντίδας των μαλλιών είναι ότι το 40% των αντρών λούζουν τα μαλλιά τους κάθε μέρα.
Στην Ευρώπη, οι Ιταλοί προηγούνται από τους υπόλοιπους όσον αφορά την ομορφιά και την προσωπική φροντίδα, πιστεύοντας ότι αυτό θα συμβάλει στην ενίσχυση της ελκυστικότητας τους. Το να φαίνονται glamorous και ελκυστικοί, φαίνεται να είναι το ίδιο σημαντικό στους άντρες όπως και στις γυναίκες. Άλλωστε, η σημερινή κοινωνία απαιτεί να δείχνουμε πάντα ωραίοι. Απλά σκεφτείτε τις selfie φωτογραφίες που βγάζουμε στα social media. Θέλουμε να δείχνουμε την καλύτερη εκδοχή μας, να παρουσιαζόμαστε όσο τα δυνατό καλύτερα και να είμαστε όσο πιο περιποιημένοι μπορούμε.. και δικαίως! Αυτή η επιθυμία για ικανοποίηση, έχει επηρεάσει και τα δύο φύλα σε γενικές γραμμές και έχει οδηγήσει στην υγιή συνήθεια να φροντίζουμε την εμφάνισή μας.

ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΟΜΩΣ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΙΠΟ ΚΟΣΜΟ;

Ο αέρας της αλλαγής φυσάει σε όλο τον κόσμο.
Στην Βραζιλία οι άντρες ξοδεύουν 48 λεπτά για περιποίηση, χρησιμοποιώντας κατά μέσο όρο 4,9 καλλυντικά προϊόντα. Η κύρια ανησυχία τους είναι τα μαύρα στίγματα (39%) και τα λιπαρά μαλλιά (27%).
Στην Ρωσία, αντίθετα, οι άντρες είναι πιο γρήγοροι: ξοδεύουν 28 λεπτά τη μέρα μπροστά στον καθρέφτη, χρησιμοποιώντας τουλάχιστον 2 προϊόντα ομορφιάς και ανησυχούν κυρίως για τα γκρίζα μαλλιά και τις φακίδες.
Οι άντρες στη Βόρεια Αμερική ξοδεύουν περίπου 48 λεπτά στη ρουτίνα φροντίδας του δέρματός τους και χρησιμοποιούν 4,1 προϊόντα ομορφιάς τη μέρα και προσέχουν όμως και τα μαύρα στίγματα και την τριχόπτωση.
Οι Γάλλοι ξοδεύουν 49 λεπτά μπροστά στον καθρέφτη τους κάθε μέρα, χρησιμοποιούν τουλάχιστον 2,8 καλλυντικά και η κύρια ανησυχία τους είναι οι πανάδες και η έναρξη εμφάνισης των λευκών μαλλιών.
Στην Ιταλία, οι αγορές ανδρικών ειδών για το μπάνιο αφορούν το 24% των συνολικών πωλήσεων, οι οποίες ξεπέρασαν τα 10 δισεκατομμύρια το 2018: οι άντρες ξόδεψαν 68,8 εκατομμύρια ευρώ σε σαπούνια, αφρούς και τζελ ξυρίσματος, και 55,9 εκατομμύρια σε aftershave (δεδομένα από Cosmetica italia).
Τα πιο δημοφιλή προϊόντα για τους άντρες είναι οι κρέμες υψηλής απόδοσης, ειδικά προϊόντα περιποίησης γενειάδας, balms, ενυδατικά βούτυρα και τα καλύτερης ποιότητας καθαριστικά προσώπου. Η καθημερινή ρουτίνα ομορφιάς των αντρών έχει εισαγάγει νέες δράσεις και τελετουργικά, και η περιποίηση γίνεται απαραίτητο μέρος του καθεστώτος ομορφιάς και προσωπικής φροντίδας ενός άντρα.
Σε παγκόσμιο επίπεδο και ανεξάρτητα από το φύλο, οι πωλήσεις προϊόντων ομορφιάς και προσωπικής φροντίδας αυξήθηκαν κατά 6% το 2018, φτάνοντας πάνω από 460 δισεκατομμύρια δολάρια.
Οι αριθμοί είναι εντυπωσιακοί και αποτελούν σαφή ένδειξη ότι η αγορά καλλυντικών είναι υγιής και σε ανοδική πορεία. Δεν φαίνεται να έχει επηρεαστεί από την ύφεση επειδή, όπως δείχνει η Beauty Report, οι καταναλωτές δεν είναι πρόθυμοι να μειώσουν τις αγορές τους όσον αφορά την ομορφιά και την ευημερία τους.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *